Index
Antologia Barbarzyńcy [Rebis] 01 Barbarzyńcy_ Tom 1 (1991)
Carpenter Leonard Conan Tom 50 Conan Gladiator
William Shatner Tek War 05 Tek Secret
2006 05. ParyĹź dla dwojga 3. Shalvis Jill Sen o ParyĹźu
Trina Lane [Perfect Love 05] The Perfect Balance [TEB] (pdf)
Carroll_Jonathan_ _Vincent_Ettrich_TOM_02_ _Szklana_zupa
(27) Miernicki Sebastian Pan Samochodzik i ... Skarb generała Samsonowa tom 1
Lowell Elizabeth Bracia Maxwell Jesienny kochanek tom 1
Korman Gordon 39 wskazówek tom 2 Fałszywa nuta
(30) Niemirski Arkadiusz Pan Samochodzik i... Arsen Lupin tom 1
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • stardollblog.htw.pl

  • [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

    7.3.3.1. Oświetlenie przejść nad torami (kładek) powinno być wykonane za pomocą opraw
    oświetleniowych z lampami sodowymi wysokoprężnymi lub metalohalogenkowymi,
    umieszczonymi na słupach metalowych przytwierdzonych bezpośrednio do konstrukcji
    kładki.
    7.3.3.2. Oświetlenie nie powinno wywoływać zjawiska olśnienia u maszynisty prowadzącego
    pociÄ…g ani u pieszych.
    7.3.3.3. Klasa wytrzymałości opraw na uderzenia powinna wynosić IK e" 08.
    7.3.3.4. Oprawy powinny posiadać ochronę przeciwporażeniową klasy II.
    7.3.3.5. Sterowanie pracą obwodów oświetleniowych przejść na torami i schodów
    przyległych powinno być ręczne i automatyczne za pomocą sterowników zmierzchowych
    i zegarów astronomicznych.
    7.3.3.6. Wymagane wartości parametrów oświetlenia dla przejść nad torami podano
    w normie [20].
    7.3.4. Oświetlenie przejazdów kolejowych i przejść w poziomie szyn
    7.3.4.1. Oświetlenie przejazdów i przejść w poziomie szyn powinno być realizowane
    oprawami umieszczonymi na słupach strunobetonowych wirowanych lub metalowych.
    2009 r. Strona 39 z 50
    STANDARDY TECHNICZNE
    STANDARDY TECHNICZNE
    SZCZEGÓAOWE WARUNKI TECHNICZNE
    DLA MODERNIZACJI LUB BUDOWY LINII KOLEJOWYCH
    DO PRDKOZCI Vmax d" 200 km/h (DLA TABORU KONWENCJONALNEGO) /
    250 km/h (DLA TABORU Z WYCHYLNYM PUDAEM)
    CENTRUM NAUKOWO 
    PKP
    TECHNICZNE KOLEJNICTWA
    POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A.
    TOM V
    7.3.4.2. Na przejazdach linii jednotorowej zaleca się umieszczać po jednej oprawie z obu
    stron toru, po prawej stronie drogi.
    7.3.4.3. Na przejazdach linii dwutorowej zaleca się umieszczać po dwie oprawy z każdej ze
    stron linii kolejowej, po prawej i po lewej stronie drogi.
    7.3.4.4. Na przejazdach wielotorowych zaleca się umieszczać po dwie oprawy z każdej ze
    stron linii kolejowej, po prawej i po lewej stronie drogi oraz oprawy doświetlające przejazd
    o symetrycznym rozsyle światła umieszczone w międzytorzu.
    7.3.4.5. Oprawy na przejazdach powinny być zamontowane w taki sposób, aby ich
    płaszczyzna C0-C180 była prostopadła do osi torów. Tak zamontowane oprawy (płaszczyzną
    C90-C270 równoległą do osi torów) nie mogą powodować zjawiska olśnienia
    u prowadzÄ…cych pojazdy trakcyjne.
    7.3.4.6. W zakresie oświetlenia przejazdów i przejść w poziomie szyn obowiązują ponadto
    rozporzÄ…dzenia wymienione pod pozycjami [27] i [28].
    7.3.4.7. Sterowanie pracą obwodów oświetleniowych przejazdów kolejowych i przejść
    w poziomie szyn powinno być automatyczne, za pomocą sterowników zmierzchowych
    i zegarów astronomicznych. Przejazdy i przejścia obsługiwane z miejsca powinny posiadać
    dodatkowo sterowanie ręczne.
    7.3.4.8. Wymagane wartości parametrów oświetlenia dla przejazdów i przejść w poziomie
    szyn podano w normie [20].
    7.3.5. Oświetlenie torów i rozjazdów stacji osobowych
    7.3.5.1. Do oświetlania torów i rozjazdów stacji osobowych należy stosować:
    a) oprawy oświetleniowe typu kolejowego o symetrycznym rozsyle światła
    zamontowane płaszczyzną C0-C180 równolegle do osi torów z lampami sodowymi
    wysokoprężnymi,
    b) konstrukcje słupowe o wysokości od 9 do 12 m,
    7.3.5.2. W uzasadnionych przypadkach, gdy oświetlany jest duży teren i brak jest miejsca na
    posadowienie słupów oświetleniowych zaleca się stosować maszty oświetleniowe
    z opuszczaną koroną. Jako oprawy powinny wówczas być stosowane naświetlacze o szerokim
    rozsyle strumienia światła z lampami sodowymi wysokoprężnymi.
    7.3.5.3. Naświetlacze na masztach muszą być zamontowane w taki sposób aby nie
    powodowały zjawiska olśnienia u prowadzących pojazdy trakcyjne.
    7.3.5.4. Oświetlenie torów stacji osobowych w rejonie peronów może być realizowane
    światłem opraw oświetlenia peronów pod warunkiem, że nie spowoduje to nieracjonalnej
    gospodarki światłem w obszarze torów.
    7.3.5.5. Sterowanie oświetleniem torów i rozjazdów stacji osobowych powinno być
    dodatkowo wyposażone w sterownik ręczny umieszczony w nastawni dysponującej, aby
    w przypadku braku pracy manewrowej bądz utrzymaniowej na stacji istniała możliwość
    zredukowania mocy lub wyłączenia części oświetlenia.
    7.3.5.6. Wymagane wartości parametrów oświetlenia dla torów i rozjazdów dla stacji
    osobowych podaje tablica 7.
    2009 r. Strona 40 z 50
    STANDARDY TECHNICZNE
    STANDARDY TECHNICZNE
    SZCZEGÓAOWE WARUNKI TECHNICZNE
    DLA MODERNIZACJI LUB BUDOWY LINII KOLEJOWYCH
    DO PRDKOZCI Vmax d" 200 km/h (DLA TABORU KONWENCJONALNEGO) /
    250 km/h (DLA TABORU Z WYCHYLNYM PUDAEM)
    CENTRUM NAUKOWO 
    PKP
    TECHNICZNE KOLEJNICTWA
    POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A.
    TOM V
    7.3.6. Oświetlenie stacji towarowych
    7.3.6.1. Oświetlenie terenu stacji rozrządowych, (grup torów: przyjazdowych, kierunkowych,
    odjazdowych) powinno być realizowane z masztów (wyposażonych w opuszczane korony) 
    równomiernie rozmieszczonych na całym obszarze stacji. Jako oprawy powinny być
    stosowane naświetlacze charakteryzujące się szerokim rozsyłem światła z sodowymi lampami
    wysokoprężnymi.
    7.3.6.2. Sterowanie oświetleniem grup torów przyjazdowych, kierunkowych i odjazdowych
    powinno być umieszczone w odpowiedniej nastawni, aby w przypadku braku pracy w rejonie
    lub na całej stacji była możliwość zredukowania mocy lub wyłączenia części oświetlenia.
    7.3.6.3. Oświetlenie stanowiska rozpinania na górce rozrządowej powinno być realizowane
    oprawami świetlówkowymi tworzącymi linię świetlną pod dachem wiaty oraz oprawami
    metalohalogenkowymi punktowymi umieszczonymi nad ścieżką rozpinacza poza wiatą.
    Stopień szczelności opraw powinna być zapewniona na poziomie co najmniej IP65. Klasa
    odporności na uderzenia powinna wynosić IK e" 8. Oprawy powinny posiadać ochronę
    przeciwporażeniową klasy II.
    7.3.6.4. Oświetlenie hamulca torowego powinno być realizowane za pomocą opraw
    umieszczonych na słupach, ze zwróceniem uwagi na zabezpieczenie przed olśnieniem [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qualintaka.pev.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Lubię Cię. Bardzo. A jeszcze bardziej się cieszę, że mogę Cię lubić. Design by SZABLONY.maniak.pl.