Index Antologia Barbarzyńcy [Rebis] 01 Barbarzyńcy_ Tom 1 (1991) Carpenter Leonard Conan Tom 50 Conan Gladiator William Shatner Tek War 05 Tek Secret 2006 05. Paryż dla dwojga 3. Shalvis Jill Sen o Paryżu Trina Lane [Perfect Love 05] The Perfect Balance [TEB] (pdf) Carroll_Jonathan_ _Vincent_Ettrich_TOM_02_ _Szklana_zupa (27) Miernicki Sebastian Pan Samochodzik i ... Skarb generała Samsonowa tom 1 Lowell Elizabeth Bracia Maxwell Jesienny kochanek tom 1 Korman Gordon 39 wskazówek tom 2 Fałszywa nuta (30) Niemirski Arkadiusz Pan Samochodzik i... Arsen Lupin tom 1 |
[ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] 7.3.3.1. OÅ›wietlenie przejść nad torami (kÅ‚adek) powinno być wykonane za pomocÄ… opraw oÅ›wietleniowych z lampami sodowymi wysokoprężnymi lub metalohalogenkowymi, umieszczonymi na sÅ‚upach metalowych przytwierdzonych bezpoÅ›rednio do konstrukcji kÅ‚adki. 7.3.3.2. OÅ›wietlenie nie powinno wywoÅ‚ywać zjawiska olÅ›nienia u maszynisty prowadzÄ…cego pociÄ…g ani u pieszych. 7.3.3.3. Klasa wytrzymaÅ‚oÅ›ci opraw na uderzenia powinna wynosić IK e" 08. 7.3.3.4. Oprawy powinny posiadać ochronÄ™ przeciwporażeniowÄ… klasy II. 7.3.3.5. Sterowanie pracÄ… obwodów oÅ›wietleniowych przejść na torami i schodów przylegÅ‚ych powinno być rÄ™czne i automatyczne za pomocÄ… sterowników zmierzchowych i zegarów astronomicznych. 7.3.3.6. Wymagane wartoÅ›ci parametrów oÅ›wietlenia dla przejść nad torami podano w normie [20]. 7.3.4. OÅ›wietlenie przejazdów kolejowych i przejść w poziomie szyn 7.3.4.1. OÅ›wietlenie przejazdów i przejść w poziomie szyn powinno być realizowane oprawami umieszczonymi na sÅ‚upach strunobetonowych wirowanych lub metalowych. 2009 r. Strona 39 z 50 STANDARDY TECHNICZNE STANDARDY TECHNICZNE SZCZEGÓAOWE WARUNKI TECHNICZNE DLA MODERNIZACJI LUB BUDOWY LINII KOLEJOWYCH DO PRDKOZCI Vmax d" 200 km/h (DLA TABORU KONWENCJONALNEGO) / 250 km/h (DLA TABORU Z WYCHYLNYM PUDAEM) CENTRUM NAUKOWO PKP TECHNICZNE KOLEJNICTWA POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A. TOM V 7.3.4.2. Na przejazdach linii jednotorowej zaleca siÄ™ umieszczać po jednej oprawie z obu stron toru, po prawej stronie drogi. 7.3.4.3. Na przejazdach linii dwutorowej zaleca siÄ™ umieszczać po dwie oprawy z każdej ze stron linii kolejowej, po prawej i po lewej stronie drogi. 7.3.4.4. Na przejazdach wielotorowych zaleca siÄ™ umieszczać po dwie oprawy z każdej ze stron linii kolejowej, po prawej i po lewej stronie drogi oraz oprawy doÅ›wietlajÄ…ce przejazd o symetrycznym rozsyle Å›wiatÅ‚a umieszczone w miÄ™dzytorzu. 7.3.4.5. Oprawy na przejazdach powinny być zamontowane w taki sposób, aby ich pÅ‚aszczyzna C0-C180 byÅ‚a prostopadÅ‚a do osi torów. Tak zamontowane oprawy (pÅ‚aszczyznÄ… C90-C270 równolegÅ‚Ä… do osi torów) nie mogÄ… powodować zjawiska olÅ›nienia u prowadzÄ…cych pojazdy trakcyjne. 7.3.4.6. W zakresie oÅ›wietlenia przejazdów i przejść w poziomie szyn obowiÄ…zujÄ… ponadto rozporzÄ…dzenia wymienione pod pozycjami [27] i [28]. 7.3.4.7. Sterowanie pracÄ… obwodów oÅ›wietleniowych przejazdów kolejowych i przejść w poziomie szyn powinno być automatyczne, za pomocÄ… sterowników zmierzchowych i zegarów astronomicznych. Przejazdy i przejÅ›cia obsÅ‚ugiwane z miejsca powinny posiadać dodatkowo sterowanie rÄ™czne. 7.3.4.8. Wymagane wartoÅ›ci parametrów oÅ›wietlenia dla przejazdów i przejść w poziomie szyn podano w normie [20]. 7.3.5. OÅ›wietlenie torów i rozjazdów stacji osobowych 7.3.5.1. Do oÅ›wietlania torów i rozjazdów stacji osobowych należy stosować: a) oprawy oÅ›wietleniowe typu kolejowego o symetrycznym rozsyle Å›wiatÅ‚a zamontowane pÅ‚aszczyznÄ… C0-C180 równolegle do osi torów z lampami sodowymi wysokoprężnymi, b) konstrukcje sÅ‚upowe o wysokoÅ›ci od 9 do 12 m, 7.3.5.2. W uzasadnionych przypadkach, gdy oÅ›wietlany jest duży teren i brak jest miejsca na posadowienie sÅ‚upów oÅ›wietleniowych zaleca siÄ™ stosować maszty oÅ›wietleniowe z opuszczanÄ… koronÄ…. Jako oprawy powinny wówczas być stosowane naÅ›wietlacze o szerokim rozsyle strumienia Å›wiatÅ‚a z lampami sodowymi wysokoprężnymi. 7.3.5.3. NaÅ›wietlacze na masztach muszÄ… być zamontowane w taki sposób aby nie powodowaÅ‚y zjawiska olÅ›nienia u prowadzÄ…cych pojazdy trakcyjne. 7.3.5.4. OÅ›wietlenie torów stacji osobowych w rejonie peronów może być realizowane Å›wiatÅ‚em opraw oÅ›wietlenia peronów pod warunkiem, że nie spowoduje to nieracjonalnej gospodarki Å›wiatÅ‚em w obszarze torów. 7.3.5.5. Sterowanie oÅ›wietleniem torów i rozjazdów stacji osobowych powinno być dodatkowo wyposażone w sterownik rÄ™czny umieszczony w nastawni dysponujÄ…cej, aby w przypadku braku pracy manewrowej bÄ…dz utrzymaniowej na stacji istniaÅ‚a możliwość zredukowania mocy lub wyÅ‚Ä…czenia części oÅ›wietlenia. 7.3.5.6. Wymagane wartoÅ›ci parametrów oÅ›wietlenia dla torów i rozjazdów dla stacji osobowych podaje tablica 7. 2009 r. Strona 40 z 50 STANDARDY TECHNICZNE STANDARDY TECHNICZNE SZCZEGÓAOWE WARUNKI TECHNICZNE DLA MODERNIZACJI LUB BUDOWY LINII KOLEJOWYCH DO PRDKOZCI Vmax d" 200 km/h (DLA TABORU KONWENCJONALNEGO) / 250 km/h (DLA TABORU Z WYCHYLNYM PUDAEM) CENTRUM NAUKOWO PKP TECHNICZNE KOLEJNICTWA POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A. TOM V 7.3.6. OÅ›wietlenie stacji towarowych 7.3.6.1. OÅ›wietlenie terenu stacji rozrzÄ…dowych, (grup torów: przyjazdowych, kierunkowych, odjazdowych) powinno być realizowane z masztów (wyposażonych w opuszczane korony) równomiernie rozmieszczonych na caÅ‚ym obszarze stacji. Jako oprawy powinny być stosowane naÅ›wietlacze charakteryzujÄ…ce siÄ™ szerokim rozsyÅ‚em Å›wiatÅ‚a z sodowymi lampami wysokoprężnymi. 7.3.6.2. Sterowanie oÅ›wietleniem grup torów przyjazdowych, kierunkowych i odjazdowych powinno być umieszczone w odpowiedniej nastawni, aby w przypadku braku pracy w rejonie lub na caÅ‚ej stacji byÅ‚a możliwość zredukowania mocy lub wyÅ‚Ä…czenia części oÅ›wietlenia. 7.3.6.3. OÅ›wietlenie stanowiska rozpinania na górce rozrzÄ…dowej powinno być realizowane oprawami Å›wietlówkowymi tworzÄ…cymi liniÄ™ Å›wietlnÄ… pod dachem wiaty oraz oprawami metalohalogenkowymi punktowymi umieszczonymi nad Å›cieżkÄ… rozpinacza poza wiatÄ…. StopieÅ„ szczelnoÅ›ci opraw powinna być zapewniona na poziomie co najmniej IP65. Klasa odpornoÅ›ci na uderzenia powinna wynosić IK e" 8. Oprawy powinny posiadać ochronÄ™ przeciwporażeniowÄ… klasy II. 7.3.6.4. OÅ›wietlenie hamulca torowego powinno być realizowane za pomocÄ… opraw umieszczonych na sÅ‚upach, ze zwróceniem uwagi na zabezpieczenie przed olÅ›nieniem [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Lubię Cię. Bardzo. A jeszcze bardziej się cieszę, że mogę Cię lubić. Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||